Dostawa
1. Dostawa na terytorium Polski dla Klientów sklepu internetowego finedine.pl
Cena dla zamówień do 99 zł brutto:
- Kurier GLS - 9,90 zł brutto
- Paczkomaty InPost - 9,90 zł brutto
Dostawa jest gratis przy zakupach powyżej 99 zł brutto.
Przy zamówieniach złożonych do godz. 12.00 staramy się wysłać przesyłkę w dniu zamówienia.
Pozostałe zamówienia realizujemy w ciągu 24h.
Wysyłki zamówień realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS oraz InPost Paczkomaty, w przypadku zamówień, które wyślemy paletą zamówienie może zostać wysłane kurierem DPD.
• Doręczenie paczek następuje w ciągu 24-48h
• Doręczenie przesyłek paletowych następuje w ciągu 48-72h
2. Dostawa poza terytorium Polski
Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy export@finedine.pl w celu ustalenia możliwości dostawy i ustaleniu kosztów wysyłki.
3. Ważne: Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie
- GLS:
Odbiorca zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę, w przypadku uszkodzenia należy spisać protokół szkody, przygotować dokumentację zdjęciową.
Następnie, w tym samym dniu należy zadzwonić na infolinie GLS pod numerem telefonu + 48 804 262 262, dla telefonów komórkowych: +48 46 814 82 20. Po wstępnym zarejestrowaniu zgłoszenia reklamacyjnego w GLS, należy przesłać protokół szkody, opis i zdjęcia uszkodzeń na maila serwis@hendi.eu, w celu dalszego procesowania reklamacji przez dział reklamacji Fine Dine. - InPost:
Reklamację można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza na stronie: https://inpost.pl/reklamacja
- dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000
Więcej na temat reklamacji w InPost znajdziesz https://inpost.pl/pomoc-w-jaki-sposob-moge-zlozyc-reklamacje - DPD:
Odbiorca zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę, w przypadku uszkodzenia należy spisać elektroniczny protokół szkody w tym samym dniu.
Elektroniczny protokół dostępny na: https://protokol.dpd.com.pl/