Kod -50% na produkty z zakładki Ostatnie Sztuki: "OSTATNIE"
Oferta ważna do wyczerpania zapasów.

Zobacz więcej

Kod -50% na produkty z zakładki Ostatnie Sztuki: "OSTATNIE"
Oferta ważna do wyczerpania zapasów.

Zobacz więcej
0
Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Dostawa

1. Dostawa na terytorium Polski dla Klientów sklepu internetowego finedine.pl

Cena dla zamówień do 99 zł brutto:

  • Kurier GLS - 9,90 zł brutto
  • Paczkomaty InPost - 9,90 zł brutto

Dostawa jest gratis przy zakupach powyżej 99 zł brutto.

Przy zamówieniach złożonych do godz. 12.00 staramy się wysłać przesyłkę w dniu zamówienia.
Pozostałe zamówienia realizujemy w ciągu 24h.

Wysyłki zamówień realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS oraz InPost Paczkomaty, w przypadku zamówień, które wyślemy paletą zamówienie może zostać wysłane kurierem DPD.
• Doręczenie paczek następuje w ciągu 24-48h
• Doręczenie przesyłek paletowych następuje w ciągu 48-72h

 

2. Dostawa poza terytorium Polski

Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy export@finedine.pl w celu ustalenia możliwości dostawy i ustaleniu kosztów wysyłki.

 3. Ważne: Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie

  • GLS: 
    Odbiorca zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę, w przypadku uszkodzenia należy spisać protokół szkody, przygotować dokumentację zdjęciową.
    Następnie, w tym samym dniu należy zadzwonić na infolinie GLS pod numerem telefonu + 48 804 262 262, dla telefonów komórkowych: +48 46 814 82 20. Po wstępnym zarejestrowaniu zgłoszenia reklamacyjnego w GLS, należy przesłać protokół szkody, opis i zdjęcia uszkodzeń na maila serwis@hendi.eu, w celu dalszego procesowania reklamacji przez dział reklamacji Fine Dine.
  • InPost:

    Reklamację można zgłosić:

    - za pośrednictwem formularza na stronie: https://inpost.pl/reklamacja
    - dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000


    Więcej na temat reklamacji w InPost znajdziesz https://inpost.pl/pomoc-w-jaki-sposob-moge-zlozyc-reklamacje



  • DPD:
    Odbiorca zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę, w przypadku uszkodzenia należy spisać elektroniczny protokół szkody w tym samym dniu.
    Elektroniczny protokół dostępny na: https://protokol.dpd.com.pl/

 

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Ustawienia regionalne
Lokalizacja
Język
Waluta