Platforma serwisowa
Platforma reklamacyjna/serwisowa
Informujemy, że od 14.09.2022 r. wprowadzamy zmiany dotyczące formy zgłaszania reklamacji (wady gwarancyjne, awarie sprzętów).
W sprawach nowych zgłoszeń serwisowych polecamy nową platformę: https://hendi.com/serwis
Zgłoszenia serwisowe poprzez formularz należy kierować na adres: serwis2@hendi.pl
Formularz serwisowy dostępny jest jako załącznik do pobrania.
Telefon kontaktowy do działu serwisu: 616587077
Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie
Przypominamy, że przesyłkę należy sprawdzić przy kurierze, reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie należy zgłaszać bezpośrednio do przewoźnika w ciągu 24h od otrzymania przesyłki.
Elektroniczny formularz dostępny na:
https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/